Robotizuotos pavarų dėžės

Robotizuotos pavarų dėžės

Robotizuotos pavarų dėžės (pusiau automatinės pavarų dėžės) veikimas

Pagrindinis tokių pavarų dėžių trūkumas – didelis sankabos mazgo apkrovimas. (Daugiau apie sankabos gedimus sužinosite paspaudę čia).  Tikrai ne visi žino, kad sustojus prie šviesoforo, tokios PD selektorių reikia perjungti į neutralią padėtį. Tik tada sankaba tarnaus ilgiau. , pusiau automatinė, pusiau automatinės dėžės remontas.

Dar vienas svarbus momentas – dažnai nesutampa roboto veikimo greitis ir vairuotojo lūkesčiai. Tarkim, norėdamas įsilieti į bendrą srautą, vairuotojas, važiuodamas antra pavara, spusteli akceleratorių, tačiau automobilis, užuot greitėjęs, pirma šokteli į priekį, tarsi stodamas, o tik vėliau staigiai pradeda greitėti. Taip vyksta todėl, kad robotizuotos PD veikimas identiškas mechaninės PD veikimui – negalima tik spausti akceleratoriaus. „Perjungiant“ pavaras akceleratorių reikia ir atleisti.

Robotizuotos pavarų dėžės pigios, ganėtinai ekonomiškos. Jas dažniausiai montuoja į nedidelius A ir B klasės automobilius. C klasės modeliai jas gauna rečiau. Atmetus niuansus su sankaba, robotizuotos pavarų dėžės ganėtinai patikimos ir ilgaamžės. Problemų gali kelti tik neprižiūrima elektronika. Robotizuota, pusiau automatinė, pusiau automatinės dėžės remontas.

Robotizuotų pavarų dėžių remontas
Robotizuota mechaninė pavarų dėžė

Robotizuotos pavarų dėžės – privalumai

  • Iš esmės, ta pati mechaninė pavarų dėžė, tad jos konstrukcija paprastesnė ir patikimesnė, negu variatoriaus ar klasikinės APD;
  • Palyginti nebrangus aptarnavimas;
  • Lengvai remontuojama;
  • Mažos kuro sąnaudos;
  • Galimybė pačiam perjunginėti pavaras

Robotizuotos pavarų dėžės trūkumai

 

 

Robotizuotų pavarų dėžių remontas
Robotizuotos mechaninės pavarų dėžės dalis