Mechaninė pavarų dėžė ar automatinė?

Mechaninė pavarų dėžė ar automatinė – kuri tinkamesnė jums?

avarų dėžių technologijų yra įvairiausių ir jos visos slepiasi po žinomiausių gamintojų vardais. Jūs galite nusipirkti „Volkswagen“ su DSG pavarų dėže arba „Porsche“ su tiptronic pavarų dėže, o CVT pavarų dėžes galima įsigyti iš įvairių gamintojų. Pusiau automatinės pavarų dėžės dar sudėtingesnės. Bet ką reiškia šie pavadinimai ir ar turėtumėte jais domėtis labiau?

Ne taip seniai, automatinė pavarų dėžė buvo didesnių, prabangesnių ir brangesnių automobilių sudėtinė dalis. Bet pirkėjai dabar kaip opciją ją gali pasirinkti  ir mažesniuose, pigesniuose automobiliuose. Kodėl turėtumėte pasirinkti automatinę pavarų dėžę, o ne mechaninę? Tai svarbus klausimas, nes automatinė pavarų dėžė dažnai yra gana brangus papildomas malonumas.

Jūs galite turėti asmeninį poreikį jausti visišką automobilio valdymo poreikį, kurį jums suteikia mechaninė pavarų dėžė. Žinoma, gal norite vairuoti visiškai atsipalaidavę ir nesukti sau galvos dėl per žemos ar per aukštos įjungtos pavaros. Skaitykite toliau, jeigu perkate automobilį ir turite pasirinkti tarp mechaninės pavarų dėžės ir automatinės.

Mechaninės pavarų dėžės

Didžiulis skaičius „prieinamų“  parduodamų automobilių yra su nuoroda, kad mechaninė pavarų dėžė yra standartinėje automobilio komplektacijoje. Tačiau daugelis entuziastų teikia pirmenybę šio tipo transmisijai net ir perkant brangų sportinį automobilį. Šiais laikais daugelis mechaninių pavarų dėžių  turi šešias pavaras į priekį vietoj penkių arba tik prieš kelis dešimtmečius turėtų keturių ir vieną atgal. Tačiau, kai kurie automobilių gamintojai siūlo ir septynias pavaras į priekį – Porsche 911 ir Chevrolet Corvette, tai  du pavyzdžiai, kurie yra tikrai brangūs.

Frazė „pusiau automatinė“ pastaraisiais metai pradėjo reikšti visiškai ką kitą nei jūs galvojote. Tradiciškai tai reiškia, kad pavaras perjunginėsite kaip ir įprastame automobilyje su mechanine pavarų dėže. O to paslaptis, sankaba atliks darbą už jus, vairuotojui paliekant tik stabdžių ir akceleratoriaus pedalą. Vis dėlto šis terminas vis dažniau reiškia automatinę pavarų dėžę, kuri turi režimą, leidžiantį vairuotojui perjungti pavarą rankiniu būdu. Paprastai naudojant perjungimo svirtis dar vadinamus „shifters“  esančius už vairo.

DSG pavarų dėžės remontas
Carbuyer nuotrauka/ Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

Mechaninės pavarų dėžės: privalumai ir trūkumai

Mechaninių pavarų dėžių gynėjai teigia, kad automobilio kontrolė yra pats svarbiausias dalykas, nes tik jie gali pasirinkti, kokią pavarą važiuoti. Tai suteikia galimybę vairuotojui daugiau dalyvauti  automobilio valdyme, suteikiant jausmą, kad yra tiesioginis ryšys tarp žmogaus ir mašinos. Ypatingas  mechaninis jausmas kiekvienos pavaros perjungime, o ne jausmas, kad pavarų perjunginėjimu už jus rūpinasi kompiuteris ir kartais ne taip kaip jūs tikitės.

Labai dažnai automobilis su mechanine pavarų dėžė gali būti naudingas vilkimui. Jeigu tai visureigis, važiavimas bekele gali būti malonesnis ir patikimesnis. Kita vertus, tai taip pat reiškia, kad mechaninė pavarų dėžė reikalauja daugiau pastangų nei automatinė, kuri tampa akivaizdžiausiai naudinga intensyvaus eismo metu. Kai kurie besimokantieji vairuoti taip pat patiria papildomų sunkumų perjunginėjant ar pasirenkant reikiamas pavaras ir kartu valdant sankabą, todėl vairavimo vairuoti mokosi automobilyje su automatine pavarų. Daugiau apie mechaninės pavarų dėžės gedimus skaitykite čia.

Automatinės pavarų dėžės: privalumai ir trūkumai

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapiDaug žmonių mėgsta automatines pavarų dėžes. Jūs galite perjungti svirtį į Drive ir neliesti pavarų perjungimo svirties  iki kol norėsite važiuoti atbulomis. Tačiau  automobiliai, kuriuose yra automatinės pavarų dėžės, kartais gali naudoti daugiau degalų nei tas pats modelis, turintis mechaninę pavarų dėžę, nors kai kuriais atvejais ir atvirkščiai. Transporto priemonių išmetamieji teršalai taip pat gali būti mažesni su automatine pavarų dėžę. Vairuotojai entuziastai  pastebi, kad automatinis pavarų perjungimas suteikia mažiau kontrolės – kartais galite važiuoti didesne pavarą nei jūs iš tikro  norėtumėte, kai, pavyzdžiui, važiuojate į posūkį ar norite iš jo staigiai išvažiuoti. Nors dauguma automatinių pavarų dėžių leidžia numažinti įjungtą pavarą tačiau, tačiau jos reagavimas ir jautrumas paprastai nėra toks geras kaip mechaninės pavarų dėžės. us leo.

Dvigubos sankabos pavarų dėžės

Dvigubos sankabos pavarų dėžė gali veikti kaip įprastinė automatinė pavarų dėžė ir perjunginėti pavaras be tiesioginio vairuotojo įsikišimo, tačiau jos taip pat gali būti naudojamos rankiniu režimu. Rankinis režimas paprastai pasirenkamas perjungiant pavarų perjungimo svirtį į kairę arba į dešinę, kai pavarų dėžė yra D padėtyje. Pasirinkus rankinį  režimą jums leidžiama patiems perjunginėti pavaras, paprastai perjungiant pavarų dėžės svirtį į priekį arba atgal, arba naudojant lazdeles ant vairo. Daugelis automobilių gamintojų šiandien siūlo dvigubos sankabos pavarų dėžę, o ne tradicinę automatinę pavarų dėžę. Nors šios pavarų dėžės yra tikrai sudėtingos technologijos, jų veikimo principas yra gana paprastas. Ji turi panašų skaičių pavarų, kaip mechaninė pavarų dėžė, bet dvi kompiuteriu valdomos sankabos. Pavarų dėžė numato, kokios pavaros jums reikės toliau, atsižvelgiant į tai, kaip vairuojate automobilį. Jei stabdysite pavarų dėžė bus parengta su mažesne pavara, o jei norėsite staigiai greitėti bus parengta didesnė pavara. Tai reiškia, kad dvigubos sankabos dėka pavarų dėžės pavaros gali būti perjungiamos labai greitai ir sklandžiai, dažnai net nepastebimai.

Dvigubai sankabai dviguba galia?

Dvigubos sankabos pavarų dėžės standartiškai dedamos į  daugelį aukščiausios klasės prabangių automobilių ir daugelį labai brangių super automobilių. Pripažinkime, kad gamintojai gali turėti skirtingus panašios technologijos pavadinimus. „Volkswagen“, „Skoda“ ar „SEAT“, dvigubos sankabos technologija vadinama DSG (daugiau apie DSG pavarų dėžes skaitykite čia), bet „Audi“  tą pačią technologiją vadina „S tronic“. „Ford“ ir „Volvo“ savo dvigubos sankabos sistemą vadina „Powershift“, o jei jus nusipirkote „Porsche“, prisiminkite, kad šios markės automobiliuose dvigubos  sankabos pavarų dėžė vadinama PDK. eo.

Dviguba sankaba: privalumai ir trūkumai

Atrodo, kad dvigubos sankabos pavarų dėžės šiuolaikiniam vairuotojui siūlo geriausią pasirinkimą iš visų galimų. Ji suteikia patogumą ir paprastumą. Dvigubos sankabos pavarų dėžės taip pat paprastai būna ekonomiškesnės nei tradicinės automatinės arba mechaninės. Tačiau yra dalykų dėl kurių dvigubos sankabos pavarų dėžes reikėtų vertinti atsargiai. Pagrindinis klausimas susijęs su dvigubos sankabos pavarų dėžėmis – kokios bus išlaidos. Nusipirkti automobilį su dviguba sankaba kainuoja brangiau nei su mechanine pavarų dėže. Be to po garantinis tokio automobilio remontas nenudžiugins nei vieno vairuotojo. Atkreipiame dėmesį, kad dažnai vairuotojai nurodo, kad važiuojant mažu greičiu mieste šios pavarų dėžės dirba ne itin sklandžiai. Žinoma priešingai nei nurodo jų gamintojai. Todėl, jeigu norite sužinoti ar tai tiesa turėtumėte išbandyti bent porą tokių automobilių patys.

Taigi?

Išvadų gali būti labai daug, lygiai tiek pat kiek ir nuomonių. Kiekvienas sprendžia pats kokio automobilio jam reikia – su mechanine pavarų dėžė ar automatine. Tačiau tiesa yra ta, kad gerą automobili su gerai veikiančia pavarų dėže vairuoti visada tikras malonumas. Visai nesvarbu kokio tipo pavarų dėžė jame įmontuota. Vis tik galime teigti, kad mechaninė pavarų dėžė tarnauja kur kas ilgiau. Jau vien dėl to, kad joje nėra elektronikos, kuri savo nepasitenkinimą gali pareikšti bet kada, nors mechaninė pavarų dėžės dalis ir yra puikios būklės.