Pagrindinis tokių pavarų dėžių trūkumas – didelis sankabos mazgo apkrovimas. (Daugiau apie sankabos gedimus sužinosite paspaudę čia). Tikrai ne visi žino, kad sustojus prie šviesoforo, tokios PD selektorių reikia perjungti į neutralią padėtį. Tik tada sankaba tarnaus ilgiau. , pusiau automatinė, pusiau automatinės dėžės remontas.
Dar vienas svarbus momentas – dažnai nesutampa roboto veikimo greitis ir vairuotojo lūkesčiai. Tarkim, norėdamas įsilieti į bendrą srautą, vairuotojas, važiuodamas antra pavara, spusteli akceleratorių, tačiau automobilis, užuot greitėjęs, pirma šokteli į priekį, tarsi stodamas, o tik vėliau staigiai pradeda greitėti. Taip vyksta todėl, kad robotizuotos PD veikimas identiškas mechaninės PD veikimui – negalima tik spausti akceleratoriaus. „Perjungiant“ pavaras akceleratorių reikia ir atleisti.
Robotizuotos pavarų dėžės pigios, ganėtinai ekonomiškos. Jas dažniausiai montuoja į nedidelius A ir B klasės automobilius. C klasės modeliai jas gauna rečiau. Atmetus niuansus su sankaba, robotizuotos pavarų dėžės ganėtinai patikimos ir ilgaamžės. Problemų gali kelti tik neprižiūrima elektronika. Robotizuota, pusiau automatinė, pusiau automatinės dėžės remontas.