DSG

DSG sankabos-DSG pavarų dėžės

Kuo pasižymi DSG pavarų dėžės

DSG sankaba, dsg sankabos keitimas, dsg keitimas

DSG mechaninės pavarų dėžės vidus

Taigi kuo pasižymi šios DSG pavarų dėžės? Manytume, kad bene didžiausias šių pavarų dėžių privalumas – dvi sankabos. Pirmoji yra atsakinga už 1, 3, 5 ir 7 bėgius, o antroji sankaba rūpinasi 2, 4 ir 6 bėgių įjungimu. Dėl to pašalinamas pavarų perjungimo vėlavimas šiek tiek padidinamas efektyvumas. Tačiau būtina pasakyti pradžioje, kad dėl komfortiško važiavimo DSG sankabos keitimas ir DSG pavarų dėžės remontas yra brangesnis.

„Volkswagen AG“ koncernas tapo pirmuoju, pritaikiusiu DSG ne tik sportiniams automobiliams, bet ir masinėje gamyboje. DSG ypatinga tuo, kad turi ne du ar tris velenus (kaip įprasta pavarų dėžė), o visus penkis. Jie su krumpliaračiais ir dviem sankabom sudaro sukimo momento perdavimo grandinę. Kai viena sankaba sukabinta ir įjungta viena pavara, tuo pat metu DSG sujungia ir kitos pavaros krumpliaračius. Tuomet tereikia sukabinti antrąją sankabą, ir pavara sklandžiai perjungta. Tuo pat metu valdymo blokas, atjungęs pirmąją sankabą ir sujungęs antrąją, ruošia naują pavarą.

 

Ką svarbu žinoti prieš perkant automobilį su DSG sankaba ir pavarų dėže?

Taigi, svarbu yra kokia tai DSG pavarų dėžė. Ar tai 6 ar 7 laipsnių pavarų dėžė. Jeigu tai 6 pavarų dėžė, ji veikia efektyviau ir sklandžiau. Tačiau ji taip pat reikalauja specialių įrankių, norint pakeisti, o vėliau – sureguliuoti DSG sankabą, todėl patartina rinktis automobilį su 7 laipsnių DSG pavarų dėže. Kitas svarbus momentas renkantis DSG ar paprasta pavarų dėžė – kiek už tokios DSG pavarų dėžės remontą esate pasiryžę mokėti – jeigu kas nutiktų, žinoma. Jeigu atsakymas yra – nedaug, todėl patartina rinktis paprastą mechaninę pavarų dėžę.

Dažnas lietuvis žino įvairiausių būdų kaip patikrinti perkamą automobilį ir kiekvienas yra tikrai svarbus. Taigi visus juos pritaikius gauname neprastą automobilį. Ne visada. Jeigu norisi automobilio su DSG pavarų dėže pats svarbiausia dalykas į kurį būtina atkreipti dėmesį norint įsigyti automobili su gerai veikiančiais agregatais – rida. Tikrinkite visur ir pas visus, tikrai nepasitikėkite siūlomomis servizo knygelėmis. Nes dažniausiai jos neatskleidžia tikrosios automobilio ridos.

 

Kaip nepakliūti į pinkles perkant automobilį su DSG pavarų dėže?

Atkreipkite dėmesį į automobilio aptarnavimo istoriją, atsižvelkite kada norimas modelis paskutinį kartą buvo apsilankęs planiniam aptarnavimui. Įprastai „VAG“ koncerno šeimos nariams planiniai aptarnavimai atliekami kas 25 000 – 30 000 kilometrų. Jeigu jums pasisekė, sveikiname ir sakome būkite ramūs DSG pavarų dėžė ir DSG sankaba tarnaus užtikrintai ir pakankamai ilgai.

 

DSG pavarų dėžės sankaba

DSG sankabos keitimas, DSG sankaba, sankaba

DSG sankabos skerspjūvis

Dar vienas svarbus komponentas, kuris tikrai nėra ilgaamžis, galintis atlaikyti 500 000 ar 700 000 kilometrų distanciją. Kaip ir minėjome anksčiau, į šios DSG sudėtinės dalies darbą reikėtų atsižvelgti automobiliui pasiekus 200 000 kilometrų ridą. Dažni atvejai, kaip peržengus šiuos skaičius sankaba pradeda rodyti pirmuosius netinkamos veikimo požymius. Todėl netolimoje ateityje DSG sankabos keitimas yra neišvengiamas. Tačiau jokiu būdu negalima teigti, kad DSG sankabos keitimas kainuos didelius pinigus. Gali būti, kad jums pasisekė, todėl reikės keisti tik smagratį. Daugiau apie smagračius skaitykite paspaudę čia.

 

DSG pavarų dėžės smagratis

DSG sankaba, dsg sankabos keitimas, sankaba

DSG mechaninės pavarų dėžės smagračiai

Vienas svarbiausių DSG sankabos komponentų (tiek „sauso“ tipo, tiek „šlapio“ tipo), kuris pirmuosius ligos simptomus gali pradėti rodyti nuo maždaug 180 000 kilometrų. Vėlgi tai nereiškia, kad būtinas pilnas DSG sankabos keitimas, kadangi net ir automobiliuose su DSG pavarų dėžę, smagratis gali būti keičiamas atskirai.

Teko girdėti nuomonių, kad verčiau nežiūrėti į automobilio ridą. O vietoje to ieškoti automobilio nors ir su didesne rida, tačiau kuriame jau būtu pakeistas smagratis. Su šia nuomone negalime sutikti dėl paprastos priežasties. Reikia nepamiršti, kad vietoje naujo smagračio, gali būti įdėtas restauruotos, kuris tikrai nepasižymi tokiu pačiu tarnavimo laiku kaip naujas.